Polityka prywatności
Polityka prywatności oraz Polityka plików cookies https://centrumtheone.pl
Poniższa polityka prywatności („Polityka Prywatności„) przedstawia nasze zasady w zakresie przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym prowadzenia serwisu internetowego centrumtheone.pl (dalej jako: „Serwis”).
Polityka Prywatności uwzględnia wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1), zwanego dalej: „RODO” oraz przepisy polskich aktów prawnych, w tym m.in. ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1781 tekst jednolity), ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r., poz. 344 tekst jednolity).
Administratorem Państwa danych osobowych jest Mateusz Ostrowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „THE ONE Kancelaria Prawna MATEUSZ OSTROWSKI” pod adresem: ul. Potockich 61, 04-534 Warszawa, NIP: 9522162019 e-mail: kancelaria@centrumtheone.pl (dalej: „Administrator”).
Niniejsza polityka prywatności zawiera informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych jakie możecie nam Państwo udostępnić, w tym podczas korzystania z Serwisu oraz wykorzystywania plików cookies w naszym Serwisie. Naszym celem jest zapewnienie ochrony Państwa danych osobowych.
Jak używamy plików cookies?
Do obsługi naszego Serwisu możemy używać plików cookies i podobnych technologii.
W szczególności wykorzystujemy je do ogólnej analizy ruchu, do analiz marketingowych oraz do celów marketingu bezpośredniego, a także w celu zapewnienia użytkownikom treści wielojęzycznych. Macie Państwo możliwość kontroli nad korzystaniem z plików cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej, w której można wyłączyć pliki cookies w dowolnym momencie oraz za pośrednictwem naszego paska plików cookies, w którym możesz wyrazić zgodę na użycie plików cookie, jeżeli taka zgoda jest wymagana przez przepisy odnoszące się do prywatności/ lub świadczenia usług drogą elektroniczną.
Możecie Państwo kontrolować i / lub usuwać pliki cookie według własnego uznania. Możecie Państwo usunąć wszystkie pliki cookie, które są już na Państwa komputerze, jak również zmienić ustawienia przeglądarki, aby zapobiec ich umieszczeniu. W przypadku takiego usunięcia, konieczne może być ręczne dostosowanie niektórych preferencji za każdym razem, gdy odwiedźcie Państwo witrynę,
a niektóre usługi i funkcje mogą nie działać.
Używamy plików cookie w następujący sposób na stronie: https://konferencje-biznesowe.pl
Nazwa pliku cookie | Opis celu pliku cookie | Pochodzenie pliku cookie | Rodzaj | Okres wygaśnięcia | |
Preferencyjne pliki cookies | |||||
pll_language | Ten plik cookie służy do określenia preferowanego języka użytkownika i odpowiedniego ustawienia języka na stronie internetowej, jeśli to możliwe. | https://konferencje-biznesowe.pl | HTTP | 1 rok | |
cookieyes-consent | Umożliwia wyrażenie zgody lub jej wycofanie na pliki cookies. | https://konferencje-biznesowe.pl | HTTP | 1 rok | |
Statystyczne pliki cookies | |||||
_ga | Rejestruje nowy identyfikator, który służy do generowania danych statystycznych dotyczących odwiedzin na stronie internetowej. | https://konferencje-biznesowe.pl | HTTP | 2 lata | |
_gat | Plik używany jest do kontrolowania liczby pytań przeglądarki użytkownika do serwera. | https://konferencje-biznesowe.pl | HTTP | 1 dzień | |
_gid | Rejestruje identyfikator, który służy do generowania danych statystycznych dotyczących odwiedzin na stronie internetowej. | https://konferencje-biznesowe.pl | HTTP | 1 dzień | |
Marketingowe pliki cookies | |||||
ads/ga-audiences | Wykorzystywane przez Google AdWords do ponownego angażowania użytkowników, którzy prawdopodobnie dokonują konwersji na klientów, na podstawie zachowań użytkowników online w różnych witrynach | google.com | Pixel | sesyjny |
W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Google Analytics
Ta usługa firmy Google Inc. to narzędzie analityczne, które przechowuje informacje w plikach cookie w celu generowania statystyk dotyczących ruchu do naszych witryn. Ta funkcja nie jest niezbędna do przeglądania i służy do monitorowania wydajności witryny i jej ulepszania. Korzystając z Google Analytics, nie przetwarzamy żadnych danych osobowych ani innych identyfikatorów przydatnych do pośredniej identyfikacji (np. Adresu IP) osób, których dane dotyczą. Nie oznacza to jednak, że Twoje dane osobowe nie są przetwarzane przez Google Inc., kontrolera Google Analytics. Głównym ciasteczkiem używanym przez Google Analytics jest plik _ga. Więcej informacji na temat rodzajów plików cookie używanych przez Google Inc. można znaleźć tutaj:
Oprócz raportowania statystyk użytkowania naszej strony internetowej, Google Analytics, wraz
z niektórymi reklamowymi plikami cookie, może służyć do wyświetlania bardziej trafnych reklam od Google Inc. (na podstawie historii wyszukiwania i historii aktywności na naszej stronie internetowej), a także do mierzenia interakcje z reklamami displayowymi od Google Inc. Google Analytics wykorzystuje również pliki cookie na naszej stronie internetowej w celu analizy Twojego zachowania, które są przechowywane na urządzeniu końcowym użytkownika (komputer, tablet, smartfon). Google anonimizuje część adresu IP użytkownika końcowego naszej witryny internetowej, gdy tylko zostanie ona zebrana, zwiększając w ten sposób Twoją prywatność. Google Inc. wykorzystuje informacje zebrane podczas korzystania ze strony internetowej w celu oceny korzystania z naszej strony internetowej, dostarczania nam raportów aktywności na stronie internetowej oraz świadczenia innych usług związanych z korzystaniem z naszej strony internetowej i korzystania z Internetu .
Przetwarzaniu danych przez Google Analytics można zapobiec, odpowiednio konfigurując przeglądarkę internetową, w której można zainstalować wtyczkę do przeglądarki (dostępną pod następującym linkiem): https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl. Kliknięcie tego linku spowoduje zapisanie pliku cookie rezygnacji w przeglądarce, co uniemożliwi dostęp do danych w przyszłości podczas odwiedzania naszej strony internetowej. Aby uzyskać więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przez Google Inc. podczas korzystania z Google Analytics, możesz zapoznać się z ich polityką prywatności dostępną pod adresem:
Jak wyłączyć pliki cookie w przeglądarce ?
- Przeglądarka Opera
- Przeglądarka Firefox
- Przeglądarka Chrome
- Przeglądarka Internet Explorer
- Przeglądarka Safari
Jak wyłączyć pliki cookie w urządzeniach mobilnych?
Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawy prawne ich przetwarzania
Administrator przetwarza dane osobowe w ramach celów opisanych poniżej.
- Obsługa serwisu https://centrumtheone.pl
- prowadzenie korespondencji e-mailowej, tradycyjnej oraz kontakt telefoniczny – dane osobowe zawarte w tej korespondencji/wiadomości głosowej są przetwarzane wyłącznie
w celu komunikacji i rozwiązania sprawy, której dotyczy korespondencja/wiadomość głosowa, na podstawie art. 6 ust. lit. f) RODO, co stanowi prawnie uzasadniony interes administratora. - elektroniczne formularze kontaktowe – dane osobowe są przetwarzane w celu identyfikacji nadawcy oraz obsługi jego zapytania przesłanego przez udostępniony formularz – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy o świadczenie usługi art. 6 ust. 1 lit. b RODO; w zakresie danych podanych fakultatywnie podstawą prawną przetwarzania jest zgoda art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
- realizacja umowy – realizacja praw i obowiązków wynikających z umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.
- obsługa procesów reklamacyjnych – rejestracja i rozpatrywania zgłaszanych reklamacji i skarg oraz obrona przed ewentualnymi roszczeniami lub dochodzenie roszczeń na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora.
- prowadzenie działań marketingowych – marketing produktów/usług Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) oraz f) RODO, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora.
- wykorzystanie danych w celach statystycznych, analitycznych i raportowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, tj. poprawy jakości usług oraz dostosowanie ich do potrzeb do użytkowników strony https://konferencje-biznesowe.pl – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora.
- wykorzystywanie w celach rachunkowych, księgowych, podatkowych i innych, związanych
z wykonywaniem obowiązków prawnych na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
c RODO, w zw. z art. 86 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. ordynacja podatkowa, w zw. z art. 106e oraz 106g ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, w zw.
z art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych,
w zw. z art. 71 ust. 1 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości. - Prowadzenie profili na portalach społecznościowych:
- Administrator posiada publiczne profile na portalach społecznościowych Facebook, Instagram, Twitter, Youtube, TikTok oraz Linkedin. W związku z tym przetwarza dane, które pozostawiają osoby odwiedzające te profile (m.in. komentarze, polubienia, identyfikatory internetowe). Dane osobowe takich osób są przetwarzane w celu umożliwienia im aktywności na profilach, w celu efektywnego prowadzenia profili, poprzez przedstawianie użytkownikom portali informacji o inicjatywach i innej aktywności Administratora oraz w związku z promowaniem różnego rodzaju wydarzeń, usług oraz produktów, w celach statystycznych i analitycznych, ewentualnie mogą być przetwarzane w celu dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami.
- podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, polegający na promowaniu własnej marki oraz poprawianiu jakości świadczonych usług, w razie takiej konieczności – na dochodzeniu roszczeń i obronie przed roszczeniami.
- jeśli w ramach pewnych celów przetwarzania, nasza organizacja jest administratorem wspólnie z innymi podmiotem, to informacje w tym zakresie będą przekazane odrębnie, w tym w ramach warunków korzystania z portalu społecznościowego Facebook, na którym prowadzimy profil dostępnych pod adresem: https://www.facebook.com/legal/terms/page_controller_addendum .
- Przetwarzanie danych osobowych członków personelu kontrahentów lub klientów współpracującym z administratorem.
- w związku z zawieraniem umów w ramach prowadzonej działalności, Administrator pozyskuje od kontrahentów / klientów dane osób zaangażowanych w realizację takich umów (np. osób uprawnionych do kontaktu, wykonujących zlecenia itp.). Zakres przekazywanych danych jest w każdym wypadku ograniczony do stopnia niezbędnego dla wykonania umowy i zazwyczaj nie obejmuje innych informacji niż imię i nazwisko oraz służbowe dane kontaktowe.
- takie dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora oraz jego kontrahenta (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegającego na umożliwieniu prawidłowego i efektywnego wykonywania umowy. Takie dane mogą być ujawniane osobom trzecim zaangażowanym w realizację umowy.
W zależności od celu przetwarzania danych osobowych, ich podanie może być warunkiem zawarcia umowy (np. w przypadku zawarcia umowy) lub może być dobrowolne, ale niezbędne do skorzystania z naszych usług lub konieczne dla rozpatrzenia reklamacji.
Podanie danych osobowych w celach marketingowych jest dobrowolne,
w razie niewyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych pozostawianych w ramach korzystania z naszego Serwisu i jego funkcjonalności, dane osobowe nie będą przetwarzane w tym celu.
- Rekrutacja
Administrator w ramach rekrutacji oczekuje przekazywania danych osobowych (np. w CV lub życiorysie) jedynie w zakresie określonym w przepisach prawa pracy. Administrator nie wymaga przekazywania dodatkowych informacji. Jeżeli przesłane aplikacje będą zawierać dodatkowe dane, poza wskazanymi przepisami prawa pracy, ich przetwarzanie będzie oparte na zgodzie kandydata (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
- umowa o pracę – dane będą przetwarzane w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem zatrudnienia – prawną przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z w związku z przepisami prawa pracy art. 221 . § 1. Kodeksu pracy);
- umowa cywilnoprawna – dane będą przetwarzane w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego – podstawą prawną przetwarzania danych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest podjęcie działań przed zawarciem umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- rekrutacja – w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa, a także dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
- weryfikacja kwalifikacji i umiejętności kandydata/tki – dane będą przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest weryfikacja kandydatów do pracy.
- ustalenie lub dochodzenie przez Administratora ewentualnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami – dane będą przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych rekrutacjach jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie
Okres przechowywania danych
Okres przechowywania danych osobowych zależy od celu, w jakim dokonuje się tego przetwarzania. Szczegółowe zasady dotyczące okresów przechowywania danych opisane zostały poniżej:
- w celu realizacji umowy – przez czas trwania umowy oraz rozliczeń po jej zakończeniu.
- w celu obsługi procesów reklamacyjnych – do czasu wygaśnięcia roszczeń z tytułu umowy zazwyczaj będzie to okres 2 lat.
- w celu prowadzenia działań marketingowych – do czasu odwołania zgody lub wniesienia sprzeciwu.
- w celu wykorzystania danych w celach statystycznych, analitycznych i raportowych – przez czas realizacji umowy, a następnie nie dłużej niż przez okres, po którym przedawnią się roszczenia wynikające z umowy – zazwyczaj będzie to okres 3 lat.
- w celu realizacji obowiązków rachunkowych, księgowych, podatkowych i innych obowiązków prawnych – nie dłużej niż przez okres 5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy
W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez 24 miesięcy.
Udostępnianie danych
Odbiorcą Państwa danych osobowych mogą być zewnętrzne spółki udzielające wsparcia Administratorowi na zasadzie zleconych usług, z którymi zostały zawarte odpowiednie umowy powierzenia przetwarzania danych. W związku z prowadzeniem działalności wymagającej przetwarzania dane osobowe są ujawniane zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych, podmiotom świadczącym usługi prawne lub księgowe, kurierom, czy agencjom marketingowym.
Dane osobowe mogą być przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych gdy podmioty mające siedzibę w tych krajach wdrożyły odpowiednie zabezpieczenia przetwarzanych danych osobowych. Jeśli dane osobowe są przekazywane poza obszar EOG, Spółka stosuje Standardowe klauzule umowne jako środki zabezpieczające w odniesieniu do krajów, w przypadku których Komisja Europejska nie stwierdziła odpowiedniego poziomu ochrony danych.
Prawa podmiotów danych
Mają Państwo prawo do:
- wycofania Państwa zgody w przypadku, gdy Administrator uzyskał taką zgodę na przetwarzanie danych osobowych (przy zastrzeżeniu, że wycofanie to nie naruszy zgodności
z prawem przetwarzania danych dokonanego przed wycofaniem). - żądania usunięcia Państwa danych osobowych; na tej podstawie można żądać usunięcia danych, których przetwarzanie nie jest już niezbędne do realizowania żadnego z celów, dla których zostały zebrane.
- żądania ograniczenia przetwarzania Państwa danych osobowych – w razie zgłoszenia takiego żądania Administrator zaprzestaje wykonywania operacji na danych osobowych – z wyjątkiem operacji, na które wyraził zgodę podmiot danych – oraz ich przechowywania, zgodnie
z przyjętymi zasadami retencji lub dopóki nie ustaną przyczyny ograniczenia przetwarzania danych. - wyrażenia sprzeciwu – podmiot danych może w każdym momencie sprzeciwić się – z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją – przetwarzaniu danych osobowych, które odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (np. dla celów analitycznych lub statystycznych); sprzeciw w tym zakresie powinien zawierać uzasadnienie.
- przeniesienia danych – na tej podstawie – w zakresie, w jakim dane są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w związku z zawartą umową lub wyrażoną zgodą – Administrator wydaje dane dostarczone przez osobę, której one dotyczą, w formacie pozwalającym na odczyt danych przez komputer. Możliwe jest także żądanie przesłania tych danych innemu podmiotowi, jednakże pod warunkiem, że istnieją w tym zakresie techniczne możliwości zarówno po stronie Administratora, jak również wskazanego podmiotu.
- wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych – w przypadku uznania, że przetwarzanie Danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne przepisy dotyczące ochrony danych osobowych, podmiot danych może złożyć skargę do organu nadzorującego przetwarzanie danych osobowych, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu podmiotu danych, jego miejsce pracy lub miejsce popełnienia domniemanego naruszenia.
W Polsce organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Administrator będzie weryfikować Państwa prośby, żądania lub sprzeciwy zgodnie z obowiązującymi
przepisami o ochronie danych osobowych. Należy jednak pamiętać, że prawa te nie mają charakteru
bezwzględnego; przepisy przewidują wyjątki od ich stosowania.
Jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji lub skorzystać z jednego lub większej liczby wspomnianych wyżej praw, prosimy wysłanie e-maila na adres prawnik.przedsiebiorcow@gmail.com
Usługi i funkcje w ramach Serwisu będą z czasem ulegać rozszerzeniu. Oznacza to m.in., że
w przyszłości Administrator może wprowadzić zmiany w niniejszym dokumencie. Ogłoszenie zmian nastąpi w ten sposób, że informację o zmianach w Polityce Prywatności zostaną umieszczone
w ramach Serwisu. Wraz z każdą zmianą, nowa wersja Polityki Prywatności będzie się pojawiać
z nową datą. Wszelkie najistotniejsze zmiany będą odpowiednio wyróżnione. Niniejszy dokument ma charakter informacyjny.
Aktualna wersja Polityki Prywatności obowiązuje od 9 marca 2024 r.